Finques Núria
Information about Finques Núria
Opening hours
- lunes: 9:30–14:00, 17:00–20:00
- martes: 9:30–14:00, 17:00–20:00
- miércoles: 9:30–14:00, 17:00–20:00
- jueves: 9:30–14:00, 17:00–20:00
- viernes: 9:30–14:00, 17:00–20:00
- sábado: Cerrado
- domingo: Cerrado
Finques Nuria agencia inmobiliaria de La Garriga. Venta apartamentos, pisos, duplexs, casas, torres y terrenos. Alquiler apartamentos, pisos, duplexs, casas, torres y terrenos
Finques Núria: Reviews
Fantastic experience: 100% recommendable and reliable. Don't pay attention to the negative reviews since the service has been very good from the beginning with an apartment I rented temporarily in La Garriga. Thank you to Anna for all her work as she is a great professional. Attention 10.
Negative experience: They don't speak english and they made me feel uncomfortable
Negative experience: I rented a place on C/Antic Cami de Caldes (08480) a few years ago. I had to hand it over due to moving abroad and left an air conditioner and the lights installed in good faith, hoping that the new tenant might be interested, having discussed with the owner and the real estate agency that if not, they would be removed without any problem at that time. The pandemic hit, we were locked down twice, it wasn’t rented, and I mentioned again to the owner that I would leave it, waiting to see if they managed to rent it... SURPRISE! The business next door (a relative of the owner) is expanding, and the real estate agency informs me that they have decided "just because" to keep my air conditioning and lights, and this one does not attempt to defend my interests or try to reach any agreement between the parties. In a business, there are always two clients, the one who rents and the one who rents out, and I believe it is the responsibility of the real estate agency to defend the interests of both parties and try to mediate. In this case, it didn’t happen, and I ended up harmed, which is why I do not recommend working with this real estate agency.
Hola Mònica, quant de temps! A continuació un mini resum de l´operació: Vas fer una reserva del local mencionat el 17.01.18 i vem signar contracte el 26.01.18 per un temps de vuit mesos. Finalment vas signar renúncia el 15.03.19 i s´et va presentar una liquidació en positiu, retornant el 100% de diners de la fiança + un petit consum de llum que vas pagar al teu favor. Com que marxaves a l´Arabia Saudi, el tema aires i llums, que vas parlar DIRECTAMENT AMB LA PROPIETAT SENSE CAP TIPUS D´INTERVENCIÓ NOSTRE, vas decidir deixar-los perquè desmuntats no en feies rès. La propietat ja et va avisar que no es feia responsable ni te´ls abonaria. A més cal dir que la propietat, a través de la seva filla (en una de les teves visites a la seva botiga) et va oferir la possibilitat que els retiressis a càrrec teu i ho deixessis de nou bé, i ja mai més vas tornar a dir rès més fins avui. Tot plegat és un gran despropòsit i trobem de molt mala fe la teva crítica. Espero que en la teva activitat no et trobis mai amb persones que actuin com tu.
Positive experience: We are modest and that's why we rate ourselves with 3 stars!
Fantastic experience: Professional, nice people, for trusting in the wishes of a personalized home!
Fantastic experience: Highly recommended! Anna and Gill are both super professional and kind. As a foreigner it wasn't easy to find a property and they did the extra mile for me every time I needed their help. Thank you
Fantastic experience: És difícil trobar gent tan bona com aquesta 10/10
Fantastic experience: Excelente atención
Fantastic experience: Molt bon tracte. En Gil ens ha portat tot el tema de compra de la nostra llar i ha estat super atent en tot moment. Tornaríem a fer gestions amb ells sens dubte
Fantastic experience: Molt ben atesa i ràpid en les dues ocasions que vaig necessitar dels seus serveis per uns tràmits. Totalment recomanable. Sens dubte , tornaria a confiar amb ells. Gràcies .
Negative experience: Después de 1 año que me fui del piso, aún no me han devuelto la fianza! Mentiras sobre mentiras!!!! Que vergüenza
Hola Elisabetta, vergonya la que no tens tu. Pels que no saben de què va aquesta història, us situem en un moment. Aquesta persona i el seu home ens van llogar un pis. Al cap d´un temps aquest habitatge es va vendre amb la nostra intermediació i la de una altre agència. Aquesta operació de compra-venda es va signar sense problemes perque es va traspassar tot al nou propietari, i aquest quedava subrogat amb tots els drets i obligacions al contracte de lloguer ja existent. Si en una operació convencional hi ha un control i protocols exhaustius, en aquesta operació es va fer tot per duplicat ja que h havia un assessor per a cada part. Per tant, tota la documentació i números estaven claríssims. Quan aquests nois marxen, es quan comencen a tenir problemes per recuperar la primera de les garanties i es posen en contacte amb nosaltres perque els ajudem, hi ho fem, tot i ja no tenir cap relació amb l´altre part. I després de molt temps cobren. Tot i aixo, encara els hi faltava per cobrar l´altre mensualitat i és el gestor de l´altre part que juntament amb el propietari es fan "els suecs". Ens contacteu un munt de cops perque us ajudem de nou i ho fem sense tenir-hi cap obligació ni responsabiitat. Us assessorem del que heu de fer perque l´altre part es desenten completament i ni us contesten. I de cop i volta, tenim la ressenya nosaltres. Elisabetta, fins mai!!
Fantastic experience: Súper contenta con todo el asesoramiento recibido especial mente por Ana, algo tan serio se transformó en sencillo. Gracias.
Fantastic experience: Eficàcia i professionalitat
Fantastic experience: Gent molt professional i de confiança.
Fantastic experience: Muy buenos profesionales, me han asesorado siempre muy bien.
Fantastic experience: No podría recomendar un sitio mejor. Exelente en todo ,un trato humano y muy profesional.
Positive experience: Intermediaris de propietats immobles
Fantastic experience: Molt ben atesa i ràpid en les dues ocasions que vaig necessitar dels seus serveis per uns tràmits. Totalment recomanable. Sens dubte , tornaria a confiar amb ells. Gràcies .
Fantastic experience: Muy profesionales, hemos trabajado con ellos tanto en pisos como locales comerciales y ha sido excelente. Tanto Gil como Ana son dos profesionales con un trato al cliente muy trabajado, si está en sus manos siempre te consiguen la solución a lo que buscas. Recomendables al 100%. Seguiremos trabajando con ellos seguro.
Fantastic experience: Súper contenta con todo el asesoramiento recibido especial mente por Ana, algo tan serio se transformó en sencillo. Gracias.
Negative experience: Usureros y trileros , cuidado !! timadores con NIF!
Negative experience: El 2013 vaig llogar un pis amb ells i vaig marxar abans de finalitzar el contracte, 28 de febrer. L' 1 de març van entrar- hi a viure uns altres inquilins. Que no diguin que és fals, jo mateixa els vaig veure fer la mudança. Vaig pagar el més de març com a penyora per haver deixat el pis abans. Sí llogaven el pis immediatament, no havia de pagar indemnització. Vaig anar a un advocat i em vaig informar molt bé. Cobrar- me el mes de març havent- lo llogat era " enriquiment il.lícit ". Si deixes un pis abans de finalitzar el contracte i no es lloga immediatament has de pagar indemnització. Jo en persona vaig anar a pagar el mes de març en efectiu a les oficines ( no és pot ser més ingènua, tot s' ha de dir).No cal dir que tampoc no em van tornar els dos mesos de fiança, i això que el pis el vaig deixar millor del què me' l van donar. Ingènua de mi, vaig esperar que em truquessin per tornar- me el mes de març, ja que l' havien llogat immediatament. La gent al.lucin amb mi, esperar per dir- me " mira Anna, et tornem els diners del més de març pk l' hem llogat i si ens els quedem és enriquiment il.lícit, jajaja.. En total em van estafar, i dic estafar perquè va ser una estafa, 2100 euros. La resposta que em donen a la meva anterior ressenya és que no vaig pagar rendes ni subministraments. FALS: : vaig pagar març ( el més de març me' l van cobrar a mi i als nous llogaters). Em demanàvem que pagués el gas de març!!!! Si tot això que explico no és cert, que diguin perquè no van recollir el meu burofax. Compte amb ells. Tenen el costum de llogar pisos sense cèdula d'habitabilitat. El pitjor de tot és que actuïn amb aquesta impunitat des de fa anys.
Hola de nou Anna! hem tardat molt a contestar perque voliem trobar el teu expedient. Com et pots imaginar era una feina difícil després de tants anys però ho hem aconseguit!!! Resumim: vas signat contracte el 24.10.2012 amb un any de permanència. Dels dies d´octubre fins acabar el mes no s´et va cobrar rès. La primera renda que vas pagar va ser Novembre. No van passar ni dos mesos que vas dir que marxaves, en concret la renúncia signada per tu és a data 1.02.13 (vols que pengem la foto?) El nou llogater va signar contracte el 28.02.13 i no va rebra claus fins aquesta data. El pis que vas llogar era nou, acabat de comprar, amb cèdul.la d´habitabilitat acabada de treure. I per acabar, sí, vas marxar amb una factura impagada de gas natural d´import //222,10.-€// Amb aquestes dades i docs que ara tenim de nou i que guardarem ben aprop, queda molt clar el tipus de persona que ets; una manipuladora i una mentidera. Si ens dones permís penjarem tota la doc aquí mateix perque la gent pugui valorar qui diu la veritat. Per altre banda, ara sí, ens guardem la possibilitat de posar-te una demanda per constant difamació (aprofitant que ho hem recuperat tot), a veure si així s´et treuen les ganes de mentir més, i creu-nos que en tenim ganes, i moltes.
Negative experience: Estafadores profesionales. Y si le pones una reseña negativa, te dirán que no existes en la red y que nunca has sido su cliente (solo tienen que revisar las respuestas que le dan a los que lo valoran con 1 estrella) llamando incluso "facha" a la gente que les recrimina que den los contratos en catalán a gente que no entiende esa lengua (eso si, jamás niegan que los contratos los hagan en este idioma). Un saludo y recuerden: Cataluña es ESPAÑA. Lo sigue siendo y lo será.
Negative experience: Que bien que se os da manipular, solo os movéis por el interés económico, no me ayudasteis en nada, al contrario,todo trabas, el toldo lo abono el seguro, y aun así,os quedasteis con la fianza, sin vergüenzas, los inquilinos, todo tipo de obligaciones tenemos,y vuestros contratos claramente redactados a vuestro favor, un trato despreciable,señores que hay que tratar bien al cliente!!!
Hola Víctor! si nosaltres et puguessim valorar com a llogater no tindries ni una estrella. La teva deixadesa en l´incident del toldo, a part de molt periollosa i irresponsable, hagués pogut ocasionar importants danys materials i a persones. Tot i així et vem intentar ajudar en la gestió i prou bé que et va sortir. Que tinguis sort que la necessitaràs, una abraçada!
Fantastic experience: Són un 10. Bons treballadors, eficients i molt professionals.
Positive experience: Bones referencies,,,
Fantastic experience: Em van atendre molt be.
Fantastic experience: Finques Nuria, me ha gestionado distintos alquileres que tengo en propiedad y siempre ha sido muy claro y transparente en todas las gestiones y contratos. Tratar con vosotros es todo un placer. Muchas gracias por todo.
Fantastic experience: Excel.lents professionals, molt correctes, gent molt seria. Mai cap problema.
Fantastic experience: Muy buenos profesionales, de trato claro y directo, hablando tanto en el idioma del imperio como en catalán. Recomendables sin duda.
Fantastic experience: He treballat amb ells durant 4 anys pel tema d'un lloguer a La Garriga i SEMPRE han sol.lucionat tots els problemes q han hagut. Posteriorment he venut la casa amb ells i tot i estant a 1000 km m'ho han arreglat tot. Tenim una altra vivenda d'uns familiars en lloguer amb ells i també estem molt satisfets. Sense dubtes recomano aquestes finques tant per llegar com per comprar o vendre. Gràcies Anna i Gil.
Fantastic experience: Muy profesionales. Me han llegado muy buenas referencias de este equipo.
Fantastic experience: Buenos profesionales, muy transparentes y no tuvieron problema en traducir el contrato al castellano. Volvería a trabajar con ello sin pensarmel
Negative experience: Son unos radicales que anteponen sus ideales políticos por encima de la gestión. Fui a alquilar un piso con ellos, el contrato íntegramente en catalán a pesar de que no entendía nada. Cuando les pido que si por favor me pueden traducir lo que pone para saber lo que firmo, me lo explican en catalán. Ante mi Insistencia me dicen que estamos en los Paisos Catalanes y que aquí la lengua es el catalán, que si no, no haber ido a Cataluña. Esto me crea desconfianza sobre si realmente son tan radicales a nivel político o si en el contrato había algo que quisieran que firmase sin leer ni entenderlo. Como es lógico, abandone la opción de hacer ninguna operación con ellos y me fui a otra inmobiliaria donde el trato fue exquisito, nada que ver con ellos.
"que somos compañeros......!!" jajaja ara en serio: Hola Álvaro, no sabem qui ets, no estàs registrat com a client. Tota la gent que ens coneix i ha tingut ocasió de treballar amb nosaltres sap que no tenim cap problema amb cap idioma. El que dius és una mentida. El nostre CM ha verificat i rastrejat el teu perfil i com ens temiem, no ets ningú en la xarxa i probablement en la vida real. Deixa de fer el fatxa que et va gran aquesta lliga. Una forta abraçada allà on siguis des de Catalunya!
Negative experience: Tener cuidado los que vayáis a alquilar con ellos, no son claros e intentan engañarte. Me alquilaron una vivienda en la cual no funcionaba la caldera. En vez de contactar con alguien para que lo solucionase, contrataron un mantenimiento mensual de caldera con la empresa del Gas Natural y que ese pago lo asumiera yo. Al yo comunicarle que no quería ni había firmado ningún contrato de mantenimiento mensual de caldera, ese cobro se lo pusieron al número de cuenta de la dueña de la vivienda. Al entregar la vivienda y devolverme la fianza, la dueña como es normal ha descontado todo los pagos que lleva realizando y que no tiene conocimiento de que es. Esto en vez de asumirlo la inmobiliaria la cual ha realizado el contrato sin consentimiento ni del inquilino ni de la dueña, me lo hace pagar a mí como inquilino. En total 214,30 € que me han descontado de la fianza y sin poder reclamar nada.
Hola David, com ja t´he explicat per facebook tenies l´obligació de contractar el servei de manteniment de la caldera, tal i com quedava estipulava al contracte d´arrendament, i com que no ho vas fer (tot i els advertiments) es va descomptar de les fiances l´import corresponent quan vas marxar. Pots reclamar el que vulguis, i a més gratis, a través de l´Oficina de Consum que està a les dependències de l´Ajuntament de La Garriga, confirma els horaris d´atenció. Propietaris, tingueu cuidado!! Una abraçada.
Fantastic experience: Eficientes y amables. Los recomiendo
Fantastic experience: Muchas gracias todo el equipo de Finques Núria que han hecho una labor profesional extraordinaria. Nos mantuvieron informados en todo momento logrando que el proceso de venta del piso se haya hecho con rapidez honestidad y eficacia
Fantastic experience: Molt Bona atenció i transparencia absoluta en tot el procés de lloguer
Leave your opinion about Finques Núria:
Finques Núria appears in the following listings:
Other real estate agencies that might interest you
Gisela Finques
Crisuma Rentas S.L.
Viñets Immobiliaria
Finques La Garriga
Espai Soto
Finques Saligarda
mc consulting
Terranova Asesoría Inmobiliaria S.L.
Bene interiorisme 2004 SL
Comprarcasa Finques Barrera
Add your real estate agency to our directory for free
If you manage a real estate agency and want to appear in our guide, send us your company information and you can appear completely free of charge.